Сьогодні на засіданні Кабінету Міністрів України затвердив вимоги до професійної атестації управителів житловим будинком (групи будинків).

Атестація буде здійснюватися на платній основі і буде включати в себе проведення кваліфікаційного іспиту.

У разі нездачі іспиту кандидат отримає відмову у видачі сертифіката про проходження атестації, але зможе повторно звернутися на отримання сертифікату.

Термін дії сертифіката при первинній атестації становитиме 3 роки.

При повторній сертифікації, в разі наявності стажу роботи управителем не менше 2,5 рок, термін дії сертифіката складе 5 років.

Інформація про видані сертифікати повинна вноситися до реєстру сертифікатів.

Атестацію здійснюють заклади, що отримали акредитацію в Національному агентстві з акредитації у сфері сертифікації персоналу.

Згідно з документом, атестація керівників дасть змогу збільшити кількість кваліфікованих менеджерів багатоквартирних будинків і утримувати в належному стані внутрішні системи житлових будинків.

Порядком професійної атестації передбачено: вимоги до осіб, що подають заяву про здійснення професійної атестації; етапи здійснення професійної атестації; перелік документів, необхідних для проведення професійної атестації; підстави для відмови у здійсненні професійної атестації; процедура здійснення первинної професійної атестації; здійснення повторної професійної атестації; строк дії кваліфікаційного сертифіката; підстави для анулювання кваліфікаційного сертифіката.

Атестація за професією «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» запроваджується відповідно до закону «Про житлово-комунальні послуги».

Залишити відповідь