Розпорядженням КМУ від 29 березня 2017 року №217 затверджена Концепція державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року і в грудні 2017р затверджено План заходів з її реалізації.

Метою Концепції є створення нової моделі захисту прав споживачів в Україні, яка б відповідала потребам сучасної ринкової економіки, гарантувала безпечність продукції та наданих послуг.

Загалом Концепція передбачає:

  • імплементацію законодавчих актів Європейського Союзу у сфері захисту прав споживачів;
  • поширення дії Закону України «Про захист прав споживачів» на всі види продукції (харчової/нехарчової), робіт в послуг;
  • створення умов для ефективного досудового (альтернативного) врегулювання споживчих спорів;
  • сприяння розвитку системи незалежних досліджень рівня якості та безпеки товарів, робіт і послуг на споживчому ринку.

 

Проблемам реалізації Концепції і шляхам їх вирішення була присвячена конференція «Захист прав споживачів в житлово-комунальній галузі: принципи та підходи» була присвячена конференція, яка відбулась 27 листопада в м.Києві.

Організатори конференції : ГС «Експертна Міжгалузева Асоціація України», Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні та департамент ЖКІ КМДА.

В конференції прийняли участь представники органів державної влади та місцевого самоврядування, громадських організацій, експерти та підприємств – надавачів послуг в галузі ЖКГ.

 

Залишити відповідь